Trött som in i ... Norden

22.10.2013 18:54

Efter att ha leget vaken hela natten så har man mått som man mått idag. Blev avbokad från båda kunderna idag. Men har löst ett hårförlägnings problem, då flera av hennes slingor hade lossnat. Så nu hoppas vi att jag satte dit dem ordentligt så att hon inte behöver vara med om samma grej igen.

 

Ska försöka vila upp mig ordentligt nu så att jag orkar med dagen imorgon och eventuellt komma iväg till gymmet på morgonen. Det vore ganska skönt, får se hur det blir men annars får det bli på eftermiddagen. Ser förövrigt fram emot att få "Sats you" på fredag. Dvs. personlig träning, jag får en timme med Dimitra som hon heter då, och sedan om fyra veckor en halvtimme för att se hur det gått med programmet och sedan efter yttligare fyra veckor till en halvtimme för att se hur det gått då. Så målet är att bli starkare och få ryggen att orka med all belastning som jag utsätter den för på jobbet, men även lite bättre kondition, om sedan kroppen tajtas till lite så gör inte det mig något.

Puss och kram trevlig kväll!