Träning och bio.

09.10.2013 21:53

Glömde berätta att jag var super duktig i morse! Jag gick upp kl 05,50 bara för att åka och träna, när har det någonsin hänt förut?!? Det gick ju ioförsig inte superbra eftersom jag är så jäkla otränad, men första steget håller jag på att klara av - att bara ta mig dit! Nästa blir att bli stark och faktiskt orka mer, men dit kommer jag med tiden. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv och hoppas att jag kan göra detta till en vana två gånger i veckan. Den som lever får se.

För att sedan motverka all träning så gick jag efter skolan och träffade Joanna i gallerian där vi tog varsin glass för att sedan bege oss mot biosalongen och äta en massa popcorn och dricka läsk!

Vi såg White House Down, typ den bästa filmen om inte för alltid så i alla fall på riktigt länge. Jag hade på riktigt en adrenalin kick när jag gick där ifrån. Hjärtat bankade så snabbt, sjukt spännande och samtdigt rolig film. Har ni inte sett den rekommenderar jag starkt att ni gör det. Jag känner typ för att se den igen så för er som är intresserade, hojta till så ser jag den med er ;) Hihi.

Och för att göra saken lite bättre... Hur sexig va inte Channing Tatum i denna film...

Imorgon blir det tillbaka till vanlig skoldag igen, wiho ska bli skitkul. Har längtat efter min sax, så jag hoppas att jag får använda den också!

//ElWa