Nöjda kunder gör Elin glad :)

15.10.2013 22:23

Idag har jag haft två nöjda kunder som gått från salongen med ett leende på läpparna (och återigen glömde jag fota resultaten måste bli bättre på det), båda var gråhåriga och skulle täcka utväxten som hade blivit, den ena nästan vit. Färgerna blev jätte bra och jag var super nöjd med resultatet, den ena ville även plocka brynen, så då var det bara till att lära sig det med en gång. Alltid kul att lära sig nya saker. Har ju gjort det på mig själv massor med gånger, men aldrig på någon annan. Nästa gång skulle vi även färga ögonbrynen också, för då skulle hon på roligheter dagarna efter.

Har  även övat på att sätta i och ta ur löshår idag på mamsen som fick stå ut med att vara modell. Vi behöll fyra slingor i luggen så att det blev en liten effekt där. Två röda och två blonda på mammas mörka hår, blev ganska coolt faktiskt :D

Även jag har blivit lite fixad idag, har återigen gjort ett försök till att bli lila. Tröttnar på att se vanlig ut, vem vill göra det? Haha. Denna gång lyckades det bra, fast det kanske inte är så ljuslila som jag vill ha det. Det är gjort med en färginpackning från gazette, så den kommer att tvättas ut inom ett par tvättar. Men då är det bara att lägga in en inpackning igen, mitt hår behöver inpackning ofta i alla fall så det skadar ju inte.

Kanske inte bästa bilden, men men, typ så ser det ut nu :D

//ElWa