Måndag - Hemstudier

14.10.2013 22:17

Hela min måndag har gått åt till att plugga och skriva rapporter till skolan, kanske inte var jätte effektiv men i slutet av dagen var det mesta gjort. Har fortfarande en liten del kvar, ska läsa på om hårförlägningar från Glourious så att jag klarar av provet och kan bli diplomerad i december. Och sedan måste jag kolla på en video från pivot point, om herrklippning denna gång. Mycket på gång och jag måste se till att jag går igenom alla video snart så jag får ännu bättre grepp om allt.

Videorna är jätte bra, först går man igenom allt med lärare så att man ser och de förklarar väldigt noga på lektionerna, och sedan kan man kolla själv hemma och färska upp minnet och se sådant man kanske missade på lektonen. De är dock på engelska vilket kan vara lite jobbigt ibland med alla nya termer, men det går ändå bra.  - Toppen bra fyra av fem toasters.

//ElWa