Cruela devil

17.10.2013 23:42

Idag har det hänt massa skojsigt. Efter min första kaffe i morse så blev jag äntligen en männska igen efter gårdagens depression. Väldigt skönt faktiskt. Vi började med att göra festfrisyrer, jag hann med både kort fest (som bev mindre fin då jag inte hade en plan från början utan bara lekte runt lite. Men jag har lärt mig av det och det är det som är huvudsaken.) och även en lång festfrisyr som blev jätte elegant och snygg om jag får säga det själv, glömde usb minnet i skolan glömsk som jag är ( som älskade Emma skrev till mig härom veckan - Jag älskar dig, även om du är mer glömsk än en gamal tant med alzheimers! Hon känner mig så väl den flickan.) så bilderna kommer upp imorgon istället.

Vi fick även en genomgång av alla produkter från Maria Nila av Andreas som är deras säljare, vilket var skitbra för då kan man faktiskt känna sig lite säkrare när man använder produkterna och vet vad som ska används till vad.

Sedan har jag ändrat min frisyr igen :D haha, hela tiden - vägrar nöja mig med något. Vi la in en brun colour mask på halva huvudet, så nu är halva lila och halva brun-svart a'la 2013 Cruela Devil style. Jag tycker själv att det blev ascoolt även om jag fick lite tveksamma blickar från några som gillar den lite mer traditionella stilen. Men man måste prova sig fram och sen kan jag (kanske) bli lite mer normal. Men nu kan jag välja om jag vill vara brun hårig eller lila hårig eller både och beroende på var jag lägger benan.

 

Over and out ElWa!